Customer Care Specialist

  • Anunt expirat!
Publicat de Adept Human Resources
Bucuresti, Bucuresti
Agricultura / Silvicultura / Piscicultura

Detaliile jobului

Tip Part time
Experienta necesara
Oferta financiara
Alte beneficii
Descriere Pentru clientul nostru, un important jucator din segmentul Agrobusiness cautam un Customer Care Specialist cu locare in Bucuresti
Responsabilitati Outbound
• Responsabil pentru atingerea planurilor de vanzari pe produs, zona si tip de clienti alocati (Telemarketing)
• Asigura cresterea vanzarilor in clientii activi utilizand tehnici de Cross-sell/Up-sell
• Responsabil pentru atingerea tintelor de clienti noi pe fiecare linie de business
• Genereaza leaduri valide si calificate pe care le transmite in timp echipei de vanzari teren pentru finalizare
• Promoveaza produse si oferte noi pentru fiecare linie de business
• Asigura procesarea comenzilor venite de la forta de vanzari directe prin transmiterea lor in departamentele responsabile (category, credit control, contabilitate, financiar)
• Colaboreaza cu echipele de teren pe baza rutelor sincronizate, stabileste intalniri pentru echipele de teren, asigurand eficientizarea contactelor per client
• Implementeaza campanii de direct marketing prin follow-up dupa direct mail, campanii SMS, invitatii la evenimente etc.

Inbound
• Asigura preluarea mesajelor de reclamatii si sugestii venite pe toate canalele TelVerde/email/mail, redirectionarea acestora spre solutionare catre persoanele competente din organizatie si transmiterea solutiilor identificate, inapoi la client in termen de max. 48 ore.
• Asigura serviciului de asistenta clienti (Customer Service) respectand indicatorii de performanta de tipul service level, timp de raspuns, eficienta, grad de ocupare. Raspunde la intrebarile clientilor in timpul si dupa cumparare, clarifica neintelegerile pentru a usura finalizarea tranzactiei.
• Respecta Procedura de Reclamati

Raportare si suport
• Survey – colecteaza informatii despre fermieri, nevoi, preferinte, calitatea serviciilor, nivelul de satisfactie, interesul pentru oferte si produse noi, folosing chestionare standardizate.
• Raporteaza Coordonatorului Echipei de Asistenta clienti, pregăteşte şi prezintă rapoartele solicitate de acesta: rapoarte zilnice, rapoarte lunare si orice alt raport solicitat de catre acesta sau de managementul companiei.
Cerinte Experienta relevanta in Customer Care
Limbi straine Engleza
Absolvent al