Social Media - Marketing Manager (Cluj-Napoca)

  • Anunt expirat!
Publicat de HRM Recruitment
Cluj-Napoca, Cluj
Marketing / Cercetari de piata

Detaliile jobului

Tip Full time
Experienta necesara Top
Oferta financiara
Alte beneficii
Descriere Clientul nostru este un important distribuitor de produse Dell pe piata IT din Romania din anul 2002, iar din 2010 devine Dell registered partner si Microsoft Refurbisher partener pentru Romania. Profilul companiei este vanzarea de componente PC si de sisteme complete fiind prezenta pe piata din Cluj, Bucuresti, Iasi, Timisoara.
Responsabilitati • Implementarea strategiei de marketing online, offline, social media, in vederea respectarii planificarii initiale si a bugetului alocat;
• Este responsabil de coordonarea si implementarea optimizarii SEO a website-ului companiei;
• Optimizarea continua a campaniilor actuale de Google AdWords ale website-ului companiei si focusarea locala a acestora in scopul obtinerii celor mai bune rezultate posibile;
• Coordoneaza prezenta pe social media a website-ului companiei – Facebook, Twitter, etc – in conformitate cu strategia brandului si politicile firmei;
• Este responsabil pentru moderarea si buna calitate a anunturilor de pe site-ul companiei;
• Coordoneaza implementarea campaniilor de marketing online, offline ale companiei, respectand cerintele de timp, buget si calitate.
• Analizarea pietei europene si identificarea de oportunitati de dezvoltare
• Cresterea nivelului de awareness pentru clienti, candidati si agentii partenere
• Asigurarea comunicarii dintre departamentul de marketing si restul departamentelor
• Formarea si dezvoltarea echipei de marketing
• Selectarea si gestionarea relatiilor cu colaboratorii companiei
• Intocmirea de rapoarte periodice si ad hoc in functie de solicitarile primite.
• Coordonare activitati BTL (evenimente, targuri, expozitii etc);
• Determinarea obiectivelor/strategiei brandului, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung si crearea planului de activitate pe fiecare brand;
• Monitorizarea continua a propriului brand, dar si a dezvoltarii competitorilor mai ales anticiparea strategiei si potentialelor miscari ale competitiei.
Cerinte • Experienta de minim 3 ani in domeniul marketingului online, offline;
• Experienta de minim 1 an in social media marketing pentru un brand;
• Experienta in campanii PPC Google AdWords si Facebook;
• Acreditarea Google Adwords nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;
• Foarte bune cunostinte de limba engleza si limba romana – scris si vorbit;
• Cunostinte SEO si SEM
• Cunostinte de baza de utilizarea profesionala a calculatoarelor – MS Office, Adobe Photoshop
• Abilitati de gestionare si coordonare echipa
Limbi straine Engleza
Absolvent al