Consultant Implementare CRM

  • Anunt expirat!
Publicat de Setrio Soft
Bucuresti,
IT / Telecomunicatii

Detaliile jobului

Tip Full time
Experienta necesara Middle
Oferta financiara
Alte beneficii
Descriere Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 90 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.
Responsabilitati - Preia cerintele de business de la clienti si le transpune in documentatie de specificatii pentru managerul de proiect, in scopul configurarii/dezvoltarii sistemului astfel incat acesta sa corespunda nevoilor clientului;
- Consiliaza in mod activ clientul referitor la modalitatile de imbunatatire a fluxurilor de lucru din cadrul afacerii sale, cu ajutorul functionalitatilor puse la dispozitie de solutia CRM si/sau prin oferirea de consultanta de business astfel incat clientul sa poata obtine beneficii semnificative cu noile fluxuri propuse, alaturi de solutia CRM;
- Colaboreaza in mod direct cu echipa de vanzari astfel incat identificarea nevoilor clientului sa fie cat mai buna;
- Instaleaza si configureaza elementele hardware si software de care depinde functionarea solutiei CRM;
- Implementeaza Solutia CRM astfel incat clientul sa isi poata atinge scopul ce a generat nevoia noului sistem informatic;
- Ofera suport clientilor la care a realizat implementarea aplicatiei;
- Se implica activ in imbunatatirea solutiei CRM prin sugestiile pe care le face catre managerul de proiect sau catre superiorii ierarhici, urmare a constatarilor proprii sau a solicitarilor primite din partea clientilor;
Cerinte - Orientare catre client
- Cunostinte generale de vanzari, contabilitate/gestiune
- Cunostinte de business
- Cunostinte generale IT
- Capacitate de analiza si sinteza
- Buna intelegere a sistemelor informatice si a principiilor care stau la baza acestora
- Bune abilitati de relationare si comunicare
- Orientare catre solutii si rezultate
- Atentie la detalii
- Orientare catre respectarea termenelor limita
- Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
- Abilitati de gestiune si organizare a timpului
- Diponibilitate la deplasari in tara
- Permis de conducere categoria B (Obigatoriu)
Limbi straine Engleza
Absolvent al